گیاهان دارویی و تغذیه درمانی

آشنایی با خواص دارویی و درمانی گیاهان، میوه ها و غذا ها

گیاهان دارویی و تغذیه درمانی

آشنایی با خواص دارویی و درمانی گیاهان، میوه ها و غذا ها

اسفناج


CA0B68ED-DC6A-4AA8-8AF3-DF6C5AC1CC39.jpg

رماتیسم و نقرس را درمان می‌کند. •برای زیاد کردن شیر در مادران شیرده مؤثر است. •سابقاً نوعی شربت از اسفناج تهیه می‌شد که در معالجه‌ی خونریزی‌هاو کم خونی از آن استفاده می‌کردند. • تخم اسفناج ملین و خنک کننده است. •تخم اسفناج برای برطرف کردن ورم کبد و یرقان مفید است. •اسفناج تعداد گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد. •اسفناج چون دارای کلروفیل است، عضلات روده را تحریک و آسان می‌کند. دهقان در خصوص مضرات اسفناج تصریح کرد: اسفناج به علت داشتن اگزالات، برای بیماران مبتلا به ورم مفاصل و سنگ‌های کلیه و مثانه مناسب نیست. ضمناً آنهایی که سرد مزاج هستند، باید اسفناج را با ادویه‌‌ی گرم، نظیر زنجبیل و هل میل نمایند.


آش اسفناج با گشنیز برای سردردهایی که ناشی از سوءهاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می‌باشد. •اگر آش اسفناج را با آب لیمو و سماق و یا آب غوره بخورید، سردردهای ناشی از اختلال کیسه‌ی صفرا را برطرف می‌کند. •خوردن اسفناج از سرطان جلوگیری می‌کند، مخصوصاً در افرادی که مشروبات الکی و سیگار مصرف می‌کنند. وی افزود:تحقیقات دانشمندان نشان داده است که اسفناج در پیشگیری از سرطان روده‌ی بزرگ، معده، پروستات، حنجره و رحم مؤثر است. • اسفناج کلسترول خون را پایین می‌آورد. •بهترین دارو برای کسانی است که مبتلا به کم خونی هستند.


سفناج مانند جارو، رودۀ بزرگ را تمیز می‌کند. • ترشحات لوزالمعده را افزایش می‌دهد. • اسفناج سبزی مفیدی برای تقویت اعصاب است. • اسفناج پخته برای رفع بیماری آسم و گرفتگی صدا بسیار مؤثر است.

مصرف آواکادو باعث کاهش کلسترول بد می‌شود


و به آنها برنامه غذایی دادند که به این صورت بود: گروه اول به مدت 2 هفته رژیم غذایی کم چرب و کم کلسترول بدون آواکادو داشتند و رژیم غذایی گروه دوم به مدت 5 هفته غذایی با چربی متوسط اما یک آواکادو در روز بود. در این آزمون مشخص شد گروهی که در طول روز یک آواکادو مصرف می‌کرند 10 درصد کاهش ال‌دی‌ال داشتند؛ محققان دریافتند رژیم غذایی گروه دوم با مقایسه با گروه اول با خوردن یک آواکادو در روز، کلسترول 13.5g/dl کاهش پیدا کرده است. به گفته محققان آواکادو ترکیبات مفید مانند فیبرو فیتوسترول‌ها دارد که به کاهش کلسترول کمک می‌کند.


0D2DD80F-2015-400F-872E-24164EF15262.jpg

عصاره سیر و لیموترش + عسل و عرق نعناع

عصاره سیر و لیموترش + عسل و عرق نعناع ><><><><>< معجونی شفابخش برای باز کردن فوری، رگهای بسته شد قلب و واریس . حتما بخوانیدو لطفا برای ارتقای سلامتی دیگران به اشتراک بذارید،شاید هم اکنون عزیزی نیازمند به دانستن ان باشد. خواص مصرف عصاره : اگر دچار رسوب و گرفتگی در داخل رگهای بدن خود شده اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا با انجام دستور زیر گرفتگی رگها پس از این ، شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است ، روزی نصف استکان  معادل CC30  از این شربت غلیظ و طبیعی را میل نمایید، تا به کلی مرض شما را برطرف گرداند.

واص معجون : نیروهای شفا بخش معجون سیر و لیموترش +عسل و عرق نعناع ، کاملاً خواص خود را پس از مصرف این مایع صاف شده، به شما نشان خواهند داد. افرادی که مبتلاً به کلسترول بد ( یعنیLDL بالا) بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و رگهای قلب شان بسته شد، و یا فشار خون داشته و یا اینکه مشکل چربی خون دارند، می توانند از این به بعد شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند و به فعالیت های بدنی و ورزش پرداخته ، زیرا مشکل انسداد رگهای آنها ، دیگر از بین رفته است.

کته::به منظور تسریع در امرباز کنندگی عروق میتوانید،علاوه برمعجون فوق ،دو قاشق غذاخوری روغن زیتون+یک قاشق چایخوری زردچوبه سرخالی مخلوط کرده .مصرف ترکیبات سیر و لیموترش و روغن زیتون و زردچوبه با هم به روش توصیه شده میتوانند علاوه بر داشتن خواص ذکرشده ،خاصیت بازکنندگی عروق، سنگ های مختلف و رسوبات کلسیمی بدن شما را نیز از بین ببرند.با خوردن معجون فوق، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد،  حتما امتحان کنید تا معجزه ان را ببیند.


E27ACF6C-A327-465C-BC18-69182C789143.jpg

چیپس های غیر استاندارد


1517923_1376948869265302_6067496651694287185_n.jpg