گیاهان دارویی و تغذیه درمانی

آشنایی با خواص دارویی و درمانی گیاهان، میوه ها و غذا ها

گیاهان دارویی و تغذیه درمانی

آشنایی با خواص دارویی و درمانی گیاهان، میوه ها و غذا ها

عصاره سیر و لیموترش + عسل و عرق نعناع

عصاره سیر و لیموترش + عسل و عرق نعناع ><><><><>< معجونی شفابخش برای باز کردن فوری، رگهای بسته شد قلب و واریس . حتما بخوانیدو لطفا برای ارتقای سلامتی دیگران به اشتراک بذارید،شاید هم اکنون عزیزی نیازمند به دانستن ان باشد. خواص مصرف عصاره : اگر دچار رسوب و گرفتگی در داخل رگهای بدن خود شده اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا با انجام دستور زیر گرفتگی رگها پس از این ، شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است ، روزی نصف استکان  معادل CC30  از این شربت غلیظ و طبیعی را میل نمایید، تا به کلی مرض شما را برطرف گرداند.

واص معجون : نیروهای شفا بخش معجون سیر و لیموترش +عسل و عرق نعناع ، کاملاً خواص خود را پس از مصرف این مایع صاف شده، به شما نشان خواهند داد. افرادی که مبتلاً به کلسترول بد ( یعنیLDL بالا) بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و رگهای قلب شان بسته شد، و یا فشار خون داشته و یا اینکه مشکل چربی خون دارند، می توانند از این به بعد شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند و به فعالیت های بدنی و ورزش پرداخته ، زیرا مشکل انسداد رگهای آنها ، دیگر از بین رفته است.

کته::به منظور تسریع در امرباز کنندگی عروق میتوانید،علاوه برمعجون فوق ،دو قاشق غذاخوری روغن زیتون+یک قاشق چایخوری زردچوبه سرخالی مخلوط کرده .مصرف ترکیبات سیر و لیموترش و روغن زیتون و زردچوبه با هم به روش توصیه شده میتوانند علاوه بر داشتن خواص ذکرشده ،خاصیت بازکنندگی عروق، سنگ های مختلف و رسوبات کلسیمی بدن شما را نیز از بین ببرند.با خوردن معجون فوق، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد،  حتما امتحان کنید تا معجزه ان را ببیند.


E27ACF6C-A327-465C-BC18-69182C789143.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.